КУРСИ ЛІДЕРСТВА ОФІЦЕРСЬКОГО СКЛАДУ У СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНІЙ МОДЕЛІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ-ПРИКОРДОННИКІВ
Анотація
У статті обґрунтовано розроблену структурно-функціональну модель іншомовної професійної підготовки курсантів-прикордонників, які навчаються за освітньо-професійною програмою “Безпека державного кордону” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти у Національній академії державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького. Дана модель включає впровадження програм фахової підготовки офіцерського складу (L-1B та L-1C – курси лідерства офіцерського складу, CCC BL – базовий курс професійної освіти прикордонників) в освітній процес підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. У статті розглядається зміст цієї моделі, її цілі, блоки та їхні характеристики. Дана структурно-функціональна модель забезпечує впровадження чотирьох освітніх блоків: цільового, змістовного (робочі програми навчальної дисципліни, програми фахової підготовки офіцерів рівнів L-1B, L-1C, CCC BL та факультативний курс вивчення англійської мови), методичного (форми, методи і технології навчання, навчально-матеріальне забезпечення), а також діагностично-результативного блоку.
Посилання
Bloshchynskyi I. H. (2017) Usage of Anki specialised program application during future Border Guard officers’ independent foreign language professional training for passing state examination. Information technologies and learning tools. 58 (2), 49–58. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v58i2.1605
Bloshchynskyi I. H. Enhancement of cadets’ practical training at the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi. Science and Education. 2017. Vol. 4. pp. 5–10. DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-4-1.
Komarnytska, O., Balendr, A., Bloshchynskyi, I. (2018). ESP teaching strategies Ukrainian border guards’ training on the experience of European Union countries. Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes, 6 (3), 455–465. https://doi.org/10.22190/JTESAP1803455K
Karpushyna, M., Bloshchynskyi, I., Zheliaskov, V., Chymshyr, V., Kolmykova, O., & Tymofieieva, O. (2019). Warm-Up as a Means of Fostering Target-Language Performance in a Particular English Сlass. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 11(2), 141–159. doi:10.18662/rrem/122.
Bloshchynskyi, I., Balendr, A., Dolynskyi, Y., Hrishko-Dunaievska, V.,& Herasimova, O. (2021). Designing ESP Online Course for Personnel of Law-Enforcement Agencies of Ukraine. Arab World English Journal (AWEJ) Special Issue on CALL (7). 331–344. DOI: https://dx.doi.org/10.24093/awej/call7.23
Karpushyna M., Bloshchynskyi I., Nakonechna A., Skyba K. “Creating Meaningful Foreign Language Environment by Means of Content-based Starters.” Universal Journal of Educational Research 7.12 (2019) 2710 - 2716. doi: 10.13189/ujer.2019.071219.
Lemeshko O., Lemeshko V., Moroz N., Bloshchynskyi I. (2020). An Analysis of Proposed ESP Teaching Activities in Border Guard Automobile Transport Masters Training. Universal Journal of Educational Research, 8(6), 2296 – 2304. DOI: 10.13189/ujer.2020.080613
Lysenko S., Lavrynenko N., Bohuslavets A., Kryvych M., Oliynyk L., Stasyuk V., Lahodynskyi O., Osyodlo V., Yahupov V., Hrishko-Dunaievska V., Bloshchynskyi I., Artemov V., (2020). Psychological Support for the Foreign Language Training of the Students at International Relations Faculties. Universal Journal of Educational Research, 8(6), 2344 – 2351. DOI: 10.13189/ujer.2020.080618.
Lahodynskyi O. Viyskova lihvodydaktyka yak nauka [Military Ligvodidactics as a science] (2018) Visnyk Hlukhivskoho nationalnoho pedahohichnoho universystetu im. Oleksandra Dovzhenka [Bulletin of Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv national pedagogical university]. 38. 73 -80. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2018-3-38-12-290
Lysenko S., Lavrynenko N., Bohuslavets A., Bloshchynskyi I. et. al. (2020). Psychological Support for the Foreign Language Training of the Students at International Relations Faculties. Universal Journal of Educational Research. #8(6) 2344-2351. https://doi.org/10.13189/ujer.2020.080618
Lahodynkyi O. (2018) The would-be military professionals’ foreign language communicative competence as a learning objective and outcome. Military Education, 1(37), 182–188.
Osodlo, V., Rakhmanov, V., Krykun, V., Tarasenko, N., & Aristarkhova, M. (2022). Officers’ foreign language training in educational and information environment of the Higher Military Educational Institution. Review of Education, 10, e3317. https://doi.org/10.1002/rev3.3317
Yaremchuk, I; Pochekalin, I; Sychevskyi, Y; Babich, O, Lahodynskyi, O. (2019). Implementation Peculiarities of the English Language Learning Electronic Textbook in the State Border Guard Service of Ukraine. Information Technologies and Learning Tools. 73 (5). 67–85 https://doi.org/10.33407/itlt.v73i5.2555
Lahodynskyi, O. S., Buyalo, O. V., Khamula, S. V. (2021). Application of achievement testing software of cadets in higher military educational institutions. Information Technologies and Learning Tools. 81(1), 222-234. https:// doi.org/10.33407/itlt.v81i1.3675
Gawliczek, P., Krykun, V., Tarasenko, N., Tyshchenko, M., & Shapran, O. (2021). Computer adaptive language testing according to nato stanag 6001 requirements. Advanced Education, 8(17), 19–26. https://doi.org/10.20535/2410-8286.225018
Авторське право (c) 2022 Редакція журналу Збірник НАДПСУ Збірник наукових праць: військові та технічні науки

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.